انتهاي عاشقي
ای آدم ها من بریده ام.....

ای آدمها من بریده ام....

من خیلی وقت ها پیش از زندگی بیزار شدم...

من از بودن من از دیدن من از همه چیز بیزاز شدم...

اما راستش اگر بگویم

مرا از زندگی بیزار کردند....

نمی گویم کی ها مرا بیزار کردند.....

    نمی گویم کی ها مرا به عمق درد رساندند....

  اما میگویم من زاده دردم...

میگویم من درد لا علاج بودم....

دیگر نه آرزوی دارم و نه کینه ای...

آنچه در من انسانی بود از دست دادم...

گذاشتم گم بشود...

زندگانی ام برای همیشه گم شد.

 



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت18:14---17 مرداد 1391

آدما گاهی اوقات گریه می کنن !
نه بخاطر اینکه ضعیف هستند ....
بلکه به این خاطر که :
برای مدت طولانی قوی بوده اند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,15:17به قلم: حميد منصوري ™